Bloog Wirtualna Polska
Są 1 093 752 bloogi | losowy blog | inne blogi | zaloguj się | załóż bloga
Kanał ATOM Kanał RSS

Witaj na bloOgu o grze WolfQuest ! Proszę oceniać i komentować notki które się przeczytało , do zobaczyska , Sub . ; )

Kategorie

Wolf Quest Survival of the pack deluxe .

wtorek, 01 lutego 2011 11:06
Skocz do komentarzy

Witajcie !

Pragnę ogłosić , że nie długo ma wejsć nowa wersja WolfQuest Survival of the pack deluxe ! Nie wiem kiedy ona wyjdzie , ale codziennie czytam na oficjalnej stronie gry o deluxe , jak na razie nic tam nie ma , ale jeżeli się dowiem kiedy WQ deluxe ma wyjść , na pewno napiszę !

Przeczytajcie sobie opis , co prawda nie pisany przeze mnie , ale znalazłam go na wolfquest.org i przetłumaczyłam na Polski .


1. Agresywne niedźwiedzie

Opis: Po wyjściu Slough Creek, niedźwiedzie były bardzo tchórzliwe. Tylko dwa, na dziesięć nam napotkanych, były agresywne. (Cóż, rzadko spotykaliśmy misie) W następnej edycji Wolf Quest niedźwiedzie powinny być bardziej agresywne i częściej spotykane. W ten sposób trudniej będzie pokonać ich ataki.. A także, większość spotkań odbędzie się przy padlinie. Nie będzie łatwym zwycięstwo padliny. To również powinno być zmienione.

 

Ponieważ niedźwiedzie są znacznie większe od wilków to w prawdziwym życiu nie ruszałyby na nich często. I niedźwiedzie nigdy nie oddałyby padliny wilkom.

 
W ten sposób gra byłaby ciekawsza przez trudniejsze do pokonania ataki niedźwiedzi. I kiedy jest to bardziej wymagające, czasami mamy przez to więcej zabawy.

2. Cielęta i niedźwiadki

Opis: Podczas wiosny i lata, kiedy prawie wszystko się rodzi, sarny i niedźwiedzie powinny towarzyszyć swoim młodym. Młode dałoby się łatwiej zabić, tak jak cielę krowy. Cielęta jelenia powinny mieć tyle samo mięsa. Młode niedźwiadki mogą być po prostu urocze, choć niedźwiedzica byłaby bardzo agresywna jeżeli byśmy się zbliżyli. Radości z gry dodałoby jeśli dziecko miałoby prostą animację (bawiące się cielęta [animacja, która może być dość podobna do zabawy szczeniąt], upadki młodych niedźwiedzi, etc), ale jeśli pod ręką nie ma pieniędzy, to zawsze animacja może być dodana później..

 

Wiosna i lato to czas, kiedy natura rodzi potomstwo. Brak zróżnicowania pomiędzy potomstwem sprawia, że gra jest mniej dokładna, ponieważ większość zachowań kręgowców opiera się na produkcji i opieki nad potomstwem. W tym przypadku ekstremalnych zmian zachowań gatunku w grze można pominąć. Jakkolwiek, pomijanie następnego pokolenia w innych rodzajach może przesyłać wiadomość, która sygnalizuje brak znaczenia w nieplanowanych gatunkach. Dodawanie bardziej zróżnicowanego potomstwa pozwala na większe możliwości polowania, które wydaje się być prawdziwe późną wiosną i latem. Ponadto samiec niedźwiedzia nie jest jedynym niebezpieczeństwem dla wizerunku wilków, kiedy samice mają młode mogą być bardzo agresywne. Podczas, gdy wilki unikają samic z młodymi, czasem niespodziewane spotkanie lub wypędzenie ich zabija.

 
Posiadanie możliwości łatwiejszego polowania, które nadal stanowi wystarczającą ilość pożywienia do karmienia szczeniąt zmniejszy stres gracza i zapewni większe wzbogacanie się w formie wyjątkowego przestrzegania uniwersalnego charakteru życia wśród ssaków. Ponadto cielęta, na które można polować zapewniają większe poczucie realizmu, a także w mniejszym stopniu, poczucie różnorodności biologicznej. Jeśli samice z młodymi będą dodane będzie pokazane, że dorosłe wilki nie są odporne na ataki niedźwiedzi. Podczas, gdy niedźwiedzie mają tendencję do ignorowania wilków, chyba że je zabiją lub przywłaszczą sobie ich młode, samica z młodymi jest inną historią i powinna być zagrożeniem, na które należy zwrócić uwagę podczas polowania.

3. Sarny też się męczą

Opis: Po rozpoczęciu pościgu za sarną, byłby oddzielny wskaźnik pokazujący jak jest zmęczona (całkowicie pełny wskaźnik pokazywałby, że nie jest zmęczona). Im dłużej ścigamy sarnę, tym niższy będzie wskaźnik. Również gryzienie sarny może sprawić, że wskaźnik opuści się nieco o większe kwoty. Niepełny wskaźnik pokazuje, że bardziej zmęczona sarna jest wolniejsza i łatwiej ją unieruchomić.

 

Podczas polowania wilk, nie tylko biega za sarną i gryzie ją tyle, ile potrzeba. Wilki także mogą spróbować zmęczyć ofiary. W rzeczywistości polowanie jest urozmaicone o rzeczywistą wytrzymałość wilka i łosia, a nie o szybkość. Dodanie zmęczenia saren nie tylko pokaże graczom, że wilki na polowaniu nie tylko gonią i gryzą sarnę, ale także zwiększy dokładność gry.

 
Zmęczenie saren to naprawdę sposób poprawy gry, przez co część polowania w grze jest bardziej przyjemna i dokładna. Gracze będą mieli jeszcze więcej nauki o życiu wilka, a jednocześnie będą mogli cieszyć się grą. To pokazuje rzeczywiste cechy tego, jak polują wilki i sprawi, że gra będzie bardziej dokładna naukowo.

Wilki:

1. Jedzenie kosztem jedzenia szczeniąt

Opis: Często podczas grania w Slough Creek znalazłem się, jak jestem pewien inni też, w sytuacji, w której prawie nie mam zdrowia, ale cały pasek żywności dla szczeniaków. Za każdym razem, kiedy tak się dzieje, zastanawiam się, dlaczego nie mogę zmienić żywności dla szczeniąt do zdrowia. Bo to jeszcze żywność, prawda? Co oznacza, że nie powinno być różnicy między jedzeniem bezpośrednio z padliny lub przekształcaniem żywności szczeniąt w energię zdrowia. W ten sposób, następnym razem, gdy gracz nie ma prawie całego zdrowia wilka, ale ma cały pasek żywności dla młodych, a żadnych padlin nie widać, będzie w stanie zmienić żywności dla szczeniaków w energię zdrowia. Sposobem jej działania jest to, że może być opcja w zestawie statystyk w  punkcie menu, jeśli okaże się, że pozwalają wybrać z paska żywności młodych określoną kwotę, a następnie zmienić, żeby dodało do zdrowia. Lub można nawet zrobić odwrotnie, jeśli wilk miałby dużo zdrowia, ale nie żywności dla młodych i szczeniaki byłyby głodne. Także ten pomysł wydaje się być bardziej skuteczny, być może ilość naturalnych padlin, które pojawiają się, może zostać zmniejszona.

 

Tylko mniejszość występujących padlin byłaby naprawdę edukacyjna ponieważ byłaby ona w stanie pokazać, że nie zawsze jest nam pomocna tylko, że jest kupą mięsa leżącą wokół i czekającą na spożycie.

 

Byłoby łatwiej, gdy masz niskie zdrowie lub szczenięta są głodne i padlin nie ma w pobliżu.

2. Możliwość odpoczynku

Opis: Jest to zarówno gra ról i odzyskania wytrzymałości. Po naciśnięciu klawisza L, możemy usiąść i odzyskać wytrzymałość trochę szybciej. I po ponownym naciśnięciu L znowu leżysz i  po odpoczynku odzyskujesz wytrzymałość nawet szybciej. Stojąc i tylko czekając trwa to dłużej, około 2 minut, aby w pełni je odzyskać. Siedząc trwa to 1 minutę i 30 sekund, w pozycji leżącej nawet szybciej, gdy leżysz w cieniu np. drzewa.

 

Przyczyni się to do poprawy edukacji, ale przede wszystkim naukowej dokładności, że jeśli wilki biegają lub spacerują w słońcu zbyt długo, to się męczą i potrzebują odpoczynku.

 
Przyczyni się to także do poprawy odgrywania roli, gdy gracze zjedzą duży posiłek po polowaniu, na przykład: po jedzeniu zaatakować jelenia i nadal nie będzie się zmęczonym po długim polowaniu, więc nie muszą usiąść i / lub odpoczywać. Również, gdy gracze mają na to ochotę.

3. Szczeniaki i jamy

Opis: Cóż, myślę, że w zasadzie byłoby milszą rzeczą, jeśli zrobiono by to tak, że szczenięta faktycznie mogą iść do jaskini, gdy pojawi się niebezpieczeństwo takie jak niedźwiedź. Jeśli mama i tata wilk (nie patrzcie tak na mnie, nie ja to wymyśliłam! XD dop.tłum.) włożą szczenięta do jaskini i usiądą przy otworze jaskini następnie szczenięta powinny iść do niego, aby rodzice odgonili niebezpieczeństwo daleko. Niedźwiedzie nie będą w stanie dorwać szczeniąt, ponieważ są one pod ziemią, ale kojot ma taką możliwość, ponieważ może zmieścić się w jaskini. Wiem, że epizod szczeniąt został już wydany, ale to naprawdę tylko poprawę można dodać do następnego epizodu.

 

Cóż, jestem pewien, że prawdziwe młode wilki nie uciekają, gdy niebezpieczeństwo jest blisko, to albo biegają do nory lub dorosły wilk ma je tam.

 
Byłoby bardziej realistyczne i zrobienie opcji „ucieczki” to ułatwienie dla nowych graczy, którzy dopiero zaczynają.

4. Polowanie znienacka

Opis: Wilki może podkraść się do swojej ofiary, do stosunkowo niewielkiej odległości nie zauważony lub słyszany.

 

Byłoby lepiej pokazać jak prześladowanie rzeczywiście działa, a nie ofiara ucieka lub Cię słyszy. Niektóre sarny prawdopodobnie nie słyszą cichych wilków, gdy są one w stadach, ponieważ przeszkadza im chrząkanie i mlaskanie innych saren.

 

Można dostać się blisko do ofiary bez zostania zauważonym i miałoby to trochę ułatwić polowanie.

5. Osiągnięcia, cele

Opis: Gracz będzie mógł zarobić wypełniając osiągnięcia określonych celów. Na przykład jeśli gracz przejdzie 20 km w grze będzie odblokowane osiągnięcie. Trochę jak w systemie realizacji robót na Xbox 360. Będą różne cele. Zabicie X ilości zwierząt, utrzymanie x ilości młodych przy życiu, chodzenie na pewne odległości, odwiedzenie wszystkich jam. Osiągnięcia będą nie tylko w celach chwalenia się. Osiągnięcia nie mają nazw, takich jak „podróżnik”, „myśliwy” itp. ekspertów każdej nazwy, nie odnoszą się do celu, muszą to zrobić.

 

Przyczyni się to do poprawy doświadczenia edukacyjnego WolfQuest – w każdym celu można zrobić coś tak realnego jak wilk w naturze. Np. jeden cel może dotyczyć 50 mil podróży, które jest tym jak wiele mil średnio wilk podróżuje każdego dnia w naturalnym środowisku. Każde osiągnięcie miałoby nazwę związaną z czymś konkretnym w życiu wilka na wolności, lub odniesie się do stopnia naukowego. Mogłyby być nazwy takie jak „wykwalifikowany myśliwy”.

 
Wpłynie to na poprawę gry, ponieważ byłoby to coś, co można dodać po prostu do każdej nowej wersji. Będzie ona stanowić coś mówiącego w pracy, a miejmy nadzieję, podstawę do uczenia się. Dałoby to dodatkowy czynnik zabawy w grze, która miejmy nadzieję, zatrzyma więcej graczy chcących zostać na dłużej i przyciągnie więcej graczy, którzy, miejmy nadzieję, pomogą uczyć coraz więcej osób o wilkach, które są głównym celem WolfQuest.

Techniczne:

1. Możliwość usunięcia czatu

Opis: Posiadając możliwość usunięcia okna rozmowy doprowadzi do wyeliminowania wszelkich nadużyć, co czyni grę bardziej edukacyjną poprzez zastąpienie go działaniami (takimi jak szczekanie i język ciała).

Wilki nie mówią, ale korzystają z systemu mowy ciała do komunikacji. Ludzie na multiplayerze nie wiedzą o tym i często tworzą różne rzeczy oraz niepotrzebne do gry słowa. Powinno to znacznie zwiększyć wartość edukacyjną gry.

 
Zróbmy to bardziej realistyczne i bardziej przyjazne ogółowi. Powinno się wyeliminować niemal wszystkie tego odmiany i gry na multiplayerze.

2. Usuwanie zapisanych gier

Opis: Myślałem o idei usuwanie gier. Jeśli się później decydujesz się na to, że nie chcesz grać na tej grze to możesz go usunąć w grze zamiast usunąć plik komputerowy. Po kliknięciu na załadowanie zapisanej gry będzie przycisk, gdzie można daną grę usunąć. Byłoby łatwiej się zorientować, gdy trzeba załadować tylko kilka zapisanych gier, w które gramy, a nie dwadzieścia gier i tylko cztery używane.

 

Mój pomysł nie będzie poprawą dla edukacji, ale to trochę pomoże.

 

Przyda się on osobom, które mają wiele gier i nie grają w połowę z nich (jak ja). Następnie można usunąć niechciane gry łatwiej. Byłoby mniej zamieszania.

3. Trzymanie kontroli nad chatem

Opis: Jeśli czyjaś średnia lub niewłaściwe w trybie multiplayer zachowanie, możemy mieć przycisk na obramowaniu statystyki. Statystyka rodziny pokazuje: jeśli są mężczyźni, kobiety, nazwę użytkownika i przycisk po lewej nazwy użytkownika, która mówi „Kick User” (znane niektórym z normalnych czatów, wywala użytkownika z danego pokoju – dop. tłum.) przycisk może być bardzo przydatny dla osób, które są po prostu niegrzeczne. I tylko twórca czata ma możliwość „Kick User”. Przykład1:

Wolf1: Kto ma młode?

LeaderOfChat: Ja.

Wolf1: Zabij je.

LeaderOfChat: (przewija do informacji o użytkowniku i klika Kick)

 

Przykład2:

Wolf1: Ten czat jest nudny, a Ty jesteś głupi.

LeaderOfChat: Proszę być miłym i mieć szacunek, nie chcę użyć Kick wobec Ciebie.

Wolf1: Kogo to obchodzi?!

LeaderOfChat: Ostatnie ostrzeżenie. Proszę się powstrzymać lub Kick.

Wolf1: (nadal)

LeaderOfChat: (przewija do informacji o użytkowniku i klika Kick)

 

Mam nadzieję, że WolfQuest będzie bardziej przyjemną grą dla dzieci!

 
Będzie uczyć użytkowników gry, że aby zagrać w grę należy postępować zgodnie z zasadami.

4. Poprawienie ruchów wilka

Opis: Ruchy wilka można poprawić poprzez zmianę ruchu głową i pozycji ciała. Teraz wilk kołysze głową z boku na bok, a ciało jest bardzo blisko ziemi. Głowa powinna być bardzo wysunięta do przodu, a uszy położone po sobie ponieważ byłoby to bardziej w intencji oraz wpływałoby na wygląd wilka, więc jego ciało byłoby na wyższej pozycji.

5. Gra Multiplayer jak Single Player

Opis: Granie z innymi graczami online jest takie jak granie samemu. Czyli znajdujemy sobie najpierw partnera ale partner to nie jest wilk , który nie ma rozumku ;) To inny gracz ! Można mieć z nim szczeniaki itp . Będzie fajnie ;D

6. Pogoda i czas

Opis: Będzie silny wiatr, słońce, ( podobno) zachmurzenie, deszcz oraz burza. Mogą być też tego rodzaju podobne ;) Będzie również dzień i noc. W tym zmierzch oraz wschód słońca !


Pozdrawiam .

Subeey , ;-)

Podziel się
oceń
3
0


Komentarze do wpisu

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 29 marca 2013 11:59

    jakie to życie kiedy jest sie wilkiem
     *]

    autor wilk

    blog: pogo

  • dodano: 17 marca 2013 0:38

    Słuchaj em , a te szczeniaki Z innym graczem to jak ? Bo nie rozumiem , :/

    autor Wolffe

  • dodano: 22 kwietnia 2012 12:04

    JUUHUU! JEEEST! Dziekuje ze wstawilas ten opis tutaj :) moze dodasz screeny z tej najnowszej wersji? bo juz jest :D

    autor Wilczek :D

  • dodano: 08 lutego 2012 13:50

    autor sds

  • dodano: 08 lutego 2012 13:49

    Już mam tą grę właśnie pobrałam jest zajefajna naprawde

    autor Luli_popo

  • dodano: 06 listopada 2011 18:35

    Wolfquest to moja ulubiona gra komputerowa.Gram w nia od roku i radzę pobrać na wolfquest.org wolfquest survival of the pack deluxe super!naprawdę!

    autor daga001

    blog: wolfquest

  • dodano: 22 października 2011 13:57

    mh

    autor kuba65

    blog: yeahyeah

  • dodano: 22 października 2011 13:57

    kkj

    autor kuba65

    blog: yeahyeah

  • dodano: 23 września 2011 18:50

    login i rejestr i ce każ 4 dni i ok

    autor kinga59

  • dodano: 23 września 2011 18:50

    login i rejestr i ce każ 4 dni i ok

    autor kinga59

  • dodano: 02 lutego 2011 14:57

    Napiszę notkę jak się zarejestrować ;D

    autor Subeey .

  • dodano: 02 lutego 2011 11:10

    A ja wgl. nie wiem jak się zarejestrować .xd nigdzie nie mogę znaleźć napisu register albo coś w tym stylu . ;p

    autor Chemical

  • dodano: 01 lutego 2011 19:06

    , Muszę do tego sama dojść , xD Jeszcze mi rejestracji na wolfquest.org nie zaakceptowali , O_o

    autor Subeey .

  • dodano: 01 lutego 2011 18:49

    Fajnie . ;D Ey napisz coś o grze multiplayer. Co trzeba zrobić żeby móc grać w trybie multiplayer, jak się zarejstrować itd. ;]]

    autor Chemical

Komentuj z OpenID

Zapamiętaj Nick

Zapamiętaj Blog

Wstaw emotikona

Akceptuję regulamin i zobowiązuję się do przestrzegania jego postanowień.

środa, 16 kwietnia 2014

Licznik odwiedzin:  10 563  

Więcej w serwisach WP

Bloog.pl

Bloog.pl